Creativitat, emoció i valors: resultats del Concurs Artístic dels 50 anys

Amb motiu del 50è aniversari des de l’entitat s’ha impulsat un Concurs Artístic obert a tota la comunitat vinculada als centres:

Categoria 1: Menors, de 6 a 12 anys inclusive, que siguin familiars de professionals i persones residents.

Categoria 2: Professionals dels centres.

Categoria 3: Persones residents o usuaris/usuàries del Centre de Dia.

El resultat ha estat un èxit de participació i una mostra extraordinària de creativitat, sensibilitat i compromís amb els valors de l’organització.

L’objectiu del concurs era oferir un espai d’expressió artística al voltant de tres grans eixos: la commemoració dels 50 anys d’història, l’acompanyament a les persones i el valor de la comunitat. Les 69 obres rebudes són una clara expressió del vincle emocional i del talent que existeix en l’entorn de l’entitat.

Volem agrair la participació de totes les persones que han presentat obres, així com el suport de les professionals que han facilitat la recollida i gestió des dels centres. També expressem un agraïment especial al jurat del concurs, que ha hagut d’afrontar una decisió difícil davant l’elevat nivell de les propostes.

Dades de participació:

  • 13 obres presentades a la Categoria 1 (menors, familiars i residents)
  • 16 obres a la Categoria 2 (professionals)
  • 40 obres a la Categoria 3 (residents o usuaris de centres de dia)

Guanyadors i guanyadores del Concurs Artístic 50 anys (identificats pel pseudònim i el centre)

Categoria 1 – Menors, familiars i residents
1r premi: “50 anys al teu costat” – “Zafon” – Ciutat de Sabadell
2n premi: “La teva casa” – “Croquetilla” – Residència i Centre de Dia Trinitat
3r premi: “T’acompanyem” – “Supergirl” -Servei de Suport

Categoria 2 – Professionals
1r premi: “El diari” – Pell pintada – Servei de Suport
2n premi: “El árbol de la vida” – “HyA” – Residència i Centre de Dia Sagrera
3r premi: “50 anys en família” – “Duo Insomnio” – Residència i Centre de Dia Sant Martí

Categoria 3 – Residents i usuaris de centre de dia
1r premi: “El rincón de los abuelos” – “Luna” – Residència i Centre de Dia Ciutat de Sabadell
2n premi: “Colash” – “Norteña” – Residència i Centre de Dia Trinitat
3r premi: “Primavera de 1975” – Géminis – Residència i Centre de Dia Trinitat

Els premis es lliuraran durant els propers mesos, a partir del setembre. Ens posarem en contacte amb les persones guanyadores per concretar els detalls.

Aquest concurs ha estat una mostra significativa de la riquesa humana i creativa que forma part de l’entitat. Gràcies per fer-ho possible i per continuar caminant junts, acompanyant el Projecte de Vida de les Persones.

Ves al contingut